lauantai 2. maaliskuuta 2013

Enjoy the little things in life... for one day you´ll look back and realize they were big things!

Iloista pakkaspäivää (höh miksei kuumaa ja aurinkoista) ihanaiset !

 


Hitsi vieköön, miun on pakko hommata uus läppäri  (oma meni läppärien taivaaseen jo ehkä vuos sitte) ja nyt juoksentelen äidin läppärillä käymässä :) On tää blogin kirjottelukin sitten helpompaa! Kuten edellisessä postailussa kerroin että seuraavana päivä töiden jälkeen nuokkarille niin jeah siellä oltiin ja H A U S K A A oli ja popparit maistu! Oltii pienellä porukalla puoleen yöhön asti siel! Miulla ei harmi vaa oo nyt puhelimen johtoa mukana että saisin laitettua pari hassua kuvaa tuosta illasta mutta vaikka seuraavassa postailussa liitän ne :)
Ja siis mitä tehtiin, ja miks siellä oltiin niin, meillä oli "pieni"muotoinen peli-ilta :) Meil oli käytössä sellane screeni ja videotykki ja ps3! LUKSUSTA ! Hahaaa, vielä "vanhakin" nuortuu ja innostuu :)



 

Alussa pelattii tottakai änärii!! Ja voin sanoo et mein joukkue olin vuosisadan PARAS, huonoin, PARAS, huonoin, PARAS! Taino oli miten oli ni ainaki se oli vuosisadan jäähykkäin ! Hyvä L E G E N D A T !
Sitten siirryttiin jonkinlaiseen "animaatio" rallipelii ..."Modnation Racers" Aivan törkeen hyvä ! Siinä se ilta/yö sitten menikin ;)

Eilen (perjantaina) olin iltavuorossa töissä! Viimeaikoina on tullu nukuttuu vissii vähän heikosti, kaikki asiat pyörii päässä ja jotku stressaa ni olin sit eile ku klo. 22 jälkeen pääsin kotii ni olin niiiiiin rättipoikkiitkuväsy!! Nukuin ku koiranpentu aamuu asti :)

... ja tänään vielä aamuvuoroon :) Aamupäivällä taisin olla ku känkkäränkkä mut onneks sitä piristy sitten päivää myöten :) Ei meil töis voi olla känkkis ku meil on siel niin huippuu :) mihi nää päivät häviää ku TAAS vklp!! Kauhian nopiaa painaa viikot! Oon koht ikäloppu, mut heh ainii niihän eräs asiakas miulle sanokin tänää että "sie oot vanha mummo, kun noin sanot" kun mainitsin et miulla on kylmä :DD Yleensä oon viimesten joukossa ketkä mainitsee kylmyydestä mut myönnän... tänää oon kitissy kun olin kylmissäni !

Meillä on huomenna äitin kans Partylite kutsut ! Nam, äiti leipookin tuol jo kaikenlaista huomista varten :) ja joo.. mie vaa istun koneel :D Mie sit huomen hoidan homman ja näytän et mitä ostetaa! Eiks sit mee vähäku työt tasan? ;)

Huomenna postailen kutsuista ja tuotteista mitä tuli osteltua :)

Take care my friend! Huomiseen! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti